Veelgestelde vragen Happenplank - Verzending, Levertijd & Retour

Wat zijn de levertijden?
We verzenden dezelfde dag nog of uiterlijk binnen 4 dagen

Voor de exacte levertijd en/of spoed bestelling, mail naar info@happenplank.nl

Wat zijn de verzendkosten?
DHL afhaalpunt binnen Nederland € 6,25
Huisadres binnen Nederland € 7,25

België €9,50
Duitsland €14,50
Frankrijk €19  
Italië €11,50
Spanje €9,50
Zweden €18

Bestellingen boven de €150 worden gratis verzonden. Voor bestellingen naar het buitenland worden orders boven de €200 gratis verzonden.

Kan ik mijn bestelling volgen via Track&Trace?
Nadat de bestelling wordt verzonden krijg je een e-mail met een Track&Trace bericht. Hiermee kun je zien wanneer de bestelling thuis wordt bezorgd. 
Happenplank heeft helaas geen invloed op vertragingen die door drukte bij de bezorgdiensten worden veroorzaakt. 

Kan ik aangeven wanneer het cadeau geleverd moet worden?
Bij het uitchecken is er een opmerkingenvak waarin kan worden aangegeven welke dag of week je de bestelling zou willen laten bezorgen. 

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?
Het is mogelijk om de bestelling af te halen in Hoofddorp. Adresgegevens staan bij de check-out vermeld. Afhaaldag en tijden in overleg eventueel ook in het weekend mogelijk.

Om hiervan gebruik te maken dien je eerst op "bestelling afronden" te klikken. Vervolgens krijg je de optie verzending of afhalen bij winkelier. De verzendkosten worden dan verwijderd van het besteloverzicht. 

Bij afhalen betaal je geen verzendkosten.

Borrelplank cadeau Hoofddorp & Haarlem
Happenplank is een online shop en bezorgd door heel Nederland, België en de meeste Europese landen.

Ben je op zoek naar een gepersonaliseerd cadeau in Hoofddorp, Nieuw Vennep, Haarlem, Haarlemmermeer, Heemstede, Uithoorn, Kudelstraat, de Kwakel, Amstelveen, Aalsmeer of Cruqiuis? Dan kun je altijd een uniek borrelplank cadeau ophalen bij ons afhaalpunt in Hoofddorp.

Binnen Hoofddorp kun je gebruik maken van gratis verzending met de code: Hoofddorp

Kan ik mijn bestelling naar een ander land laten verzenden?
Ja dat kan, informeer naar de verzendkosten en levertijden via de chatfunctie of via de mail. 


Met welke bezorgdienst wordt de bestelling verzonden?
Wij maken gebruik van de bezorgservice van Post.NL en DHL.


Kan ik een bestelling laten bezorgen bij een pakketpunt?
We maken gebruik van de pakketpunten van DHL. Op basis van het opgegeven (huis)adres van de klant kiezen wij het dichtsbijzijnde DHL pakketpunt uit om de bestelling te laten bezorgen.

Heb je voorkeur voor een bepaalde winkel of afhaalpunt, geef dit dan door de bestelling. 

Zolang het verzendlabel nog niet is aangemaakt kan het afleveradres nog gewijzigd worden. 

Let op: bij het laten afleveren van de bestelling bij een DHL pakketpunt krijg je geen bericht wanneer het pakket klaar ligt om opgehaald te worden. Dit kun je zelf terugvinden in het track&trace bericht die je ontvangt wanneer het pakket verzonden wordt. 

Kan ik mijn bestelling direct naar de ontvanger sturen?
Dat is zeker mogelijk.Tijdens het bestelproces kun je aangeven bij wie je het cadeau zou willen laten bezorgen. We verzenden nooit een factuur mee bij het pakket. Eventueel een handgeschreven kaartje met leuke tekst kan meegestuurd worden.  

Afleveradres wijzigen
Zolang het verzendlabel nog niet is aangemaakt kan het afleveradres nog gewijzigd worden. Dit kan worden doorgeven via de chatservice of via de mail. 

Kan de afleverdag en tijdstip nog worden gewijzigd nadat ik een track&trace code heb ontvangen?
Via het track&trace bericht van de vervoerder, kun je in sommige gevallen de dag van bezorging, het tijdstip van bezorgen of de afgesproken plek wijzigen. 

Spoedbestelling
Heeft u snel een cadeau nodig wat dezelfde dag nog verzonden moet worden, stuur dan een mail of chat via onze live chatservice of dit mogelijk is. In de meeste gevallen kan de bestelling dezelfde dag nog worden gegraveerd en verzonden. 

Retourneren van gepersonaliseerde cadeaus
Een op maat gemaakt product zoals een gegraveerde borrelplank kan niet worden geretourneerd. Om een foutief gegraveerde plank te voorkomen sturen we altijd een voorbeeld ontwerp via de mail. Pas als deze is gecontroleerd door de klant zal de plank gegraveerd worden. 

Voldoet de plank bij bezorging niet aan de kwaliteitseisen zoals een kromming, scheur of vlek in het hout, dan wordt de plank uiteraard opnieuw gegraveerd en zonder kosten opnieuw opgestuurd.

Een houten borrelplank is een natuurproduct en gevoelig voor vlekken. Indien de klant niet voorzichtig met de plank omgaat en er blijvende vlekken ontstaan in de plank, is Happenplank daar niet verantwoordelijk voor. We kunnen wel advies geven over hoe de vlek mogelijk nog te verwijderen is. 

Retourneren artikelen zonder gravering
Een borrelplank die is besteld zonder gravering of een cadeau artikel zonder personalisatie kunnen altijd geretourneerd of omgeruild worden. De verzendkosten voor het retoursturen komen voor rekening van de koper.

Als de retouren in nette staat zijn ontvangen, zal het aankoopbedrag binnen 24 uur teruggestort worden of een ander artikel opgestuurd worden.

© 2014 - 2024 Happenplank | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel