Hoofddorp

Kvk: 85152277

BTW: NL004058887853

IBAN: NL77KNAB0414734920

BIC code: KNABNL2H

  

Dorine Beers
eigenaresse van Happenplank

info@happenplank.nl

  


Veelgestelde vragen Happenplank - Klantenservice en contact

Onze klantenservice is bereikbaar op:
maandag tm vrijdag: 9:00 - 17:00
weekend: voor spoed

email: info@happenplank.nl

Hoe kan ik contact krijgen met een medewerker van Happenplank?
Een klantenservice medewerker geeft direct antwoord op je vragen in de live chatfunctie. De chatfunctie is beschikbaar van maandag tm vrijdag van 9:00 tot 17:00.

Is de chatfunctie niet beschikbaar? Laat dan een bericht achter. Dit kan via de chatfunctie berichtenservice of via de mail naar info@happenplank.nl. We nemen zo snel mogelijk contact op.

Zijn jullie in het weekend bereikbaar?
Ook in het weekend zijn we bereikbaar per mail en in sommige gevallen wordt er ook in het weekend gegraveerd en verzonden. 

Is er een mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen?
Helaas is deze mogelijkheid er niet. Mocht je toch liever telefonisch contact hebben met een medewerker van Happenplank, stuur dan een email met een belverzoek dan wordt je z.s.m. teruggebeld. 

Ik wil mijn cadeau retour sturen, kan dat?
Borrelplanken zonder gravering en cadeauartikelen die niet gepersonaliseerd zijn kunnen worden geretourneerd. De kosten hiervoor zijn voor de klant. Als de producten in goede staat wordt ontvangen, wordt het aankoopbedrag direct teruggestort. 

Which language can I use when I send an email for information?
You can use the dutch, english or spanish language
Español: puede enviarme un correo electrónico en español

Ik heb mijn emailadres niet goed gespeld, hoe kan ik dit doorgeven?
Geen probleem, laat het ons weten en we passen dit aan. 

© 2014 - 2024 Happenplank | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel